090805

jag är vakeeen, brukar normalt vakna denna tid då jag somnar runt 2 men nu känns de lite udda eftersom att jag inte somna förän 7 i morse! kände mig inte trött o så..men men, that's life! är dessutom hes o hostar som en jävla gris, i don't wannaaa ;(

idaag kära vänner tänkte jag dra in till täbban en sväng med lillasyster, ska leta efter en present till min underbara mamma som fyller år snart! har ingen aning om vad man ska köpa :S lär väll hitta något där. om 2 dagar kommer mamii hem! saknar henne sååååå! ♥ ♥

ska dra o fixa mig nu, byta om o så, hörs senare babes!


me & sis ♥

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: haha, du .. du vill inte ens veta när jag somnade förut.. fyfan =/

2009-08-05 @ 17:21:57
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0