090806

hej babes! sorry att jag inte uppdaterat tidigare idag men min dator har varit knäpp plus att jag vart inne i täbban en sväng igen, gick runt i affärer o så, kom hem med en tröja haha. köpte även lite snacks o så..blev även kär i ett par pumps inne i din sko! gud va jag blev kääär men det fanns bara i en storlek mindre än vad jag har, kunde ha på mig dem men kunde inte riktigt dra igen dragkedjan bak :/ funderar på om jag ska köpa dem iaf o fixa till dragkedjan? vill verkligen ha dem! de va 10.50 cm klack o jag som redan är lång kommer bli ännu längre med dem! (175+10.50=185.50 cm!)


de jag provade va lila, as snygga!

på vägen hem från täbban såg jag även ett par brandmän vid vägen oh gud va heta dem va! riktig ögonorgasm! någon brandman som är ung o het som läser min blogg? MAILA MIG! ;)

Kommentarer
Postat av: caruuuu

hahaha har sålt fett många av dom där skorna :p, fett fula med :d

2009-08-06 @ 22:46:03
Postat av: Joakim.

sv: flåååt (a) ska försöka bättra mig, även om de lär bli svårt nu när de t om blir helg!

2009-08-06 @ 23:31:31
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Anette

Carro, du är Bög som tycker dem är fula! Dem är as snygga på!

2009-08-07 @ 03:31:06
URL: http://anettepettria.blogg.se/
Postat av: caruuu

näee uchenn , de finns i vita också haha ormskin

2009-08-07 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0