090808

förlåt elskliingar för en usel uppdatering MEN jag har inte haft lust att sitta vid datorn, den är sååå jäkla seg när man startar den o varje morogn brukar min bror starta den för o spela men de har han inte gjort de senaste 3 dagarna eftersom att han dragit ut o badat direkt när han vaknar så jag har inte pallat starta den höhö men de ska bli ändring på de! måste ju trots allt uppdatera åt mina kära läsare :) ♥

kom hem för en stund sen från täbban, va där o hämta min älskade mobiil med mamii som också kom hem idag!! ♥♥ köpte även med strass-stenar av glas som jag ska klistra på min mobil, ska pimpa upp den lite haha men har fan inge lim såg jag nyss så de blir bara för mig o dra ner till ICA o köpa, hoppas jag ser sötnosen också :) ♥ besatt av honom haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0