090816

hej älsklingar! mår ni bra? jag mår helt ok! sitter just ni i Enköping (?!) hos nonii o dricker lite gin tonic, har proppat i mig massa dolma så är helt mätt! gud så gott dolma är, verkligen! det var inte planerat att jag skulle hit, skulle egentligen hem men nonii kom ju till södertälje o sov över där och om hon sov över där så lovade jag att åka med henne till Enköping, so here i am! vi tog pendeln till Bålsta där vi skulle bli upphämtade med det blev inte så, så vi kollade när bussen mot Enköping skulle komma o de va mer än 1 timmar kvar så vi bestämde os att ta fjärrtåget, jag gömde mig i toan så jag slapp betala men nonii var tvungen, jag hade ändå inga cash på mig haha :P

igår så mötte jag då nonii i rönna, drog till centrum o käka sen drog vi till hovsjö där vi mötte upp carro o rita, sjukt länge sen jag träffade rita så det var trevligt ! vi 4 brukade alltid hänga i skolan (som nu brunnit upp! har bilder men de kommer i morgon!). träffade även på jennifer i centrum! det var också sjukt länge sen vi träffades. fan va jag saknar alla!! anyway, vi drog runt i hovsjö o bara chilla sen vid ungefär 9 tiden börja de ös regna o de blev mörkt så vi alla drog h em till sig, men de var trevligt att umgås med alla, som vanligt!

nu ska jag fortsätta chilla med nonii, vi hörs när vi hörs, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0