True love!

Detta är historien om de två männen som fann ett lejon i en bur som var till salu. de två männen tyckte synd om lejonet att den var tvungen att sitta i bur och bestämde sig då för att köpa detta lejon som dem sedan kallade Christian. De två männen köpte alltså lejonet. de tog hand om Christian tills han va för stor och de insåg då att dem var tvungen att släppa honom fri, han var tvungen at klara sig själv o bilda flock o allt de där som lejon gör, så dem släppte honom i Africa. Ett år senare ville dessa två män besöka Christian för o se hur han hadde det, dem fick reda på att han nu har en egen flock och att han har en "fru". experterna hade varnat dem att Christian nu var ett vilt lejon och att han inte skulle komma ihåg dem..kolla här vad som händer



detta kallar jag RIKTIG KÄRLEK! åååh tårarana bara forsar ner varje gång jag ser detta klipp, det är helt otroligt!

men efter att åren gick så blev Christian mer o mer "vildare" och han var ju flockens "kung" lr hur fan man nu kallar de haha, men anyway han blev alltså mer o mer dominant, till slut för dominant att de två männen kunde råka illa ut när som helst så de slutade besöka Christian o lät honom leva sitt liv. detta var då alltså för ca 40 år sen!

Kommentarer
Postat av: flowerlowa

ett underbart klipp! jag tjuter också varje gång jag ser det...

2009-08-17 @ 10:33:08
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0