Söndag

goodmorning sunshines! allt bra med er? jag vaknade egentligen vid 11 men sen so´mnade jag om igen o nu har jag lyckats sätta mig upp..ringde mami direkt o fråga var julpyntet va o honvisste typ inte heller men jag hade letat ÖVERALLT o jag hittade inte dem..sen kommer min lilleswyrra in o säger att dem redan pyntat granen medan jag sov o att dem hade hittat alla sakerna i källaren? wtf, jag va ju ner dit o kolla TVÅ GÅNGER p rotade bland allting men hitta inte ett skit. aja, bättre för mig, då slapp jag hålla på med granen som ändå är ful haha.

så vad händer idag då? ingenting typ..får se vad jag hittar på o vad jag orkar hitta på! Nu ska jag dra o käka lite frulle, är vrål hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0