Tisdag 00:54

okej, tycker synd om lilla Fanny som så gärna vill att jag berättar om mitt liv o vad jag gör om dagarna då jag INTE blir utsatt för massa bus av henne, som t.ex att bli knuffad in i en vägg helt utan anledning? o när jag skriver på ett papper så kladdar hon över de lr när jag sitter vid datorn o skriver så ska hon så klart börja slå på mitt tangenbord o massa andra saker..hon e en djävulsk kvinna! lr inte kvinna då, hon e inte 18 ännu (häähää ;P) lill fisen.

anyway, NOG om Fanny! haha

fick syn på detta när jag kikade ut genom mitt fönster, AS COOLT! (tycker jag iaf)

liknar norrsken!

nej nu blir de sängen för mig. ska upp tidigt i morgon ungefär vid 9 (JA DET ÄR TIDIGT!) ska duscha o fixa lite saker sen ska jag möta upp djävulen oj nej jag menar Fanny i stan vid 1 o gå på en liten shoppingrunda, ska leta julklappar :)

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0