fuck you.

en sak ska ni ha klart för er, JAG HATAR LÖGNARE! fyyfaaaan! vad är idén med att ljuga?! du skapar bara problem för dig själv och det kan sluta med att du förlorar vänner. DU har förlorat mig nu. att du äns orkar med dig sj. den där "du" som jag skriver om nu är en kille som jag gillat under en tid och när det tog slut mellan hans flickvän så såg jag en liten chans att det kunde bli något mellan oss två men icke, han var inte redo för en ny tjej o det förstod jag. tre månader hade gått o han säger fortfarande att han inte är redo o gissa vad han gör, jo han går o blir tillsammans med en annan tjej. jag var inte bara ute efter honom för att bli tillsammans med honom, han var även en vän..not anymore!

jag avskyr lögnare. ljug för mig o du ska se att du förlorar mig.


en för en förlorar jag bara fler o fler folk i mitt liv, förlorade min älskade..vänner o allt..snart står jag ensam kvar i mörkret, inte lång tid kvar.



nu tänker jag sova, sick of all this shit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

whoo:O?

du kmr aldrig förlora mig iaf<3

2009-02-10 @ 16:02:29
Postat av: /Hanin :D

2009-02-10 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0