onsdag.

morran! kom precis tillbaka hem efter att ha lämnat syrran på dagis. jag fick göra det idag för morsan är och provjobbar på ett hotell som frukostvärdinna. gissa hur tidigt hon måste vakna o dra till jobbet! kl 5! fyfan säger jag. skulle aldrig i mitt liv jobba som frukostvärdinna om man måste upp så tidigt! är verkligen ingen morgonmänniska. hatar att gå upp på morgonen. så, hur ser min dag ut idag..jo börjar skolan kl 11.40 tror jag att det var. ska iaf ta tåget kl 10.39. sen är det historia 70 min och efter det är det multimedia i 70 min tror jag sen slutar jag för dagen. egentligen skulle jag ha börjat kl 8.40 men min lärare är på någon slags kurs tror jag så fick ledigt den lektionen vilket var medieproduktion i 2 timmar och 20 min. hade tänkt sova lite extra länge idag men icke. var tvungen att väcka brorsan o syrran och fixa saker. usch. ja nu är det bara 3 dagar kvar till alla hjärtan‭s dag. vet inte vad jag ska hitta på men ska nog spendera dagen och natten med min underbara vän suzan. sjukt länge sen vi träffades och jag tycker det är dags nu. saknar våra gamla minnen då vi va tillsammans 24/7 men efter högstadiet så förändrades det. jag flyttade in till rågsved och sen flyttade jag långt åt hällskotta till täby. usch för det. men ser från emot att få va med henne igen <3 nej nu ska jag hitta på något att göra. internet funkar inte (mobil bloggar) och kanalerna funkar inte heller. tror det ar något fel på telia..hatar sånt här, det ska alltid strula! hör av mig senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0