vakna med the voice


morran! vakna för någon timma sen, försov mig som vanligt så nu missar man första lektionen som är på 2 timmar o 20 min medieproduktion så nu skulle jag egentligen ha setat framför en dator i skolan men istället sitte rjag här med en kopp varm oboy och kollar på vakna med the voice med Paul, Jakob och Josefine, lr kollar o kollar, den tog precis slut. dem är allt för sköna dem där på vakna med the voice speciellt Jakob men allra bäst är nog rappattacken. en rappattack är då att jakob och jingelmannen som då kallar en annan snubbe för sitter o skriver en rapp låt och inte vilken låt som helst utan att en person får ringa in och berätta något om någon som jakob o jingelmannen då ska skriva en kort låt om. det kan vara allt mellan himmel och jord men tillexempel en vän man har som betyder mycket för en sen skriver dem e låt o spelar in den sen rnger dem upp den där personen låten handlar om så den personen får höra den. skulle de inte va as grymt om man en dag får ett samtal från Paul Hauka o gänget o dem säger att dem har en rappattack till en?! jag skulle bli sjukt glad och även chockad..o man vill ju förståss inte att det ska vara en "dålig" låt.




jahap, så vad ska man göra nu då..? ska ta roslagsbanan som går 10.52..ska väll sitta o kolla på tv lite sen fixa mig.  hör av mig senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0