Lista

HAR DU:
-Ett förhållande:Nej, inte just nu.
-En bästa vän: of course
-Haft ett seriöst förhållande: Nej
-Dejtat en av dina bästa kompisar: yes
-Blivit kär vid första ögonkastet: absolut
-Fått ditt hjärta krossat: många gånger..
-Skrikit åt en lärare: haha aa
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är? yep. (sorry)
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja,det har jag


DAGENS:
-Klädsel: gråa Jeans, svart topp, svart kofta
-Smink: puder, mascara o kajal
-Frisyr: uppsatt (bulle)
-Låt : många
-Vill ha: Allt som jag inte har
-Sjuka: hmm, hjärtekross sjukan??
-Saknad: många
-Köp: ingenting
-Godis: nope
-Attityd: trött
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: gud va jag hatar mitt hår

FÖRSTA:
-Bästa vän: Jennie, saknar henne så sjukt mkt!
-Bil: ingen ännu
-Kärlek: Nok
-Husdjur: hund (Akilles)
-Semester: Thailand
-Jobb: räknas praktik?
-Köpta skiva: kommer inte ihåg
-Piercing: öronen
-Konsert: kommer inte ihåg

SISTA:
-Personen som smsade dig: Tony
-Personen som du kramade: Hanin
-Personen som ringde dig: Peter
-Personen som du ringde: Niclas
-Bilfärd: igår
-Filmen du såg: TWILIGHT <33333
-Gången du grät: måndags
-Måltiden: Fukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0