090718

hej babes! hur är det med er alla? med mig är det bara fint! har haft en jätte rolig dag! börja med att morsan väckte mig o bad mig damsuga -.- sen duschade jag o morsans kompisar kom över vid 12 tiden o vi lagade mat o drack tillsammans, så sjukt kul! o jag fick även en plattång av en av morsans kompisar, i love her! inte bara för plattången utan för att hon är helt under bara o så snäll! fick även pengar för o köpa "godis" 300 spänn från båda av morsans kompisar haha. thailändare är världens snällaste o generöstaste (om de nu finns ett ord som heter så??) folk! anyway, det blev mat sen efterätt blev kladdkaka o choklad doppade jordgubbar! MUMS! satt sedan ute på ballen heeela kvällen o körde olika lekar en var att man hade en stor flaska fylld med vatten sen tar men en tidningsbit o stoppar i så den sjunker till botten sen ska man trycka in ett finger i flaskan o försöka få upp pappersbiten! deeni, kan ni de? ;) har tyvärr inte tagit några bilder för jag inte ha ngt o ta bilder med,min mobil är cp så just nu har jag en annan mobil med en kamera som bokstavligen suger! men men, nu har iaf alla åkt så nu sitter vi o glor på batman. ska strax hoppa i säng för jag är helt slut o lite lullig efter allt drickande! hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag haft! jag behövde verkligen den här dagen då gårdagen verkligen sög!


saknar thailand sååå mycket! vill tillbaka!


på tal om thailand, kan ladda upp några bilder från vår thailand resa 07, måste bara hitta cd-skivan med alla bilder i! det får bli i morgon..är föör trött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0