090723

hej babes! nu är jag äntligen uppe! är fortfarande så trött men kan inte sova bort hela dagen, även om jag nu skulle vilja de! men men, imorse vid 5 kom som sagt baby hit o vi tog en morgon promenix ner till sjön under soluppgången vilket va mysigt! han kom ända hit ut till mig 5 på morgonen bara för o va med mig, sötnosen min! men han va as trött så ungefär vid halv 7 drog han hem o jag drog hem o försökte sova men de gick inte så bra, berodde på att jag ville ha honom vid min sida plus att jag inte va ett dugg trött, men efter en stund så lyckades jag somna o vakna för en liten stund sen!

så vad händer idag? jag ska bara va hemma o chilla galet, ska se om jag hittar på något o göra senare under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0