090731

godmorgon babes! jag har nog inte vaknat såhär tidigt på väääääldigt länge! skulle inte ha vaknat om inte morsan väckt mig o sagt att jag måste städa o så idag o massa skit, kommer kunna städa mer effektivt nu när jag är ensam hemma, kommer pumpas så jävla mycket o hög musik ska ni veta! känner mig hel när jag känner musiken pumpa i kroppen, I ♥ MUSIC

har även käkat taco tallrik till frukost haha, kanske inte de bästa att börja med men definitivt ett utav de godaste! vad händer idag för er då? jag ska somsagt städa sen vet jag inte vad som händer, sista dagen med morsan innan hon åker iväg till dalarna i en vecka, kommer sakna henne! :(

nej nu måste jag börja städa, har inte hela dagen på mig! puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0