Anette, the homewife.

sådärja! nu är jag äntligen klar med städningen, har plockat undan massa skit som låg på golvet efter att mina syskon lekt, att dem inte lär sig att plocka undan! blir galen! har dammsugit hela huset samt moppat, dammat alla hyllor o bord, torkat alla hyllor o bord o så, damsugat på balkongen o i toan haha men mitt rum ser ut som den gör, full med kläder överallt som jag inte orkat plocka bort, ingen ska ändå in i mitt rum så de får se ut så till jag orkar ta tummer ur röven o hänga upp allt!

nu väntar jag bara på att min käre mor ska komma hem, hon har tagit min cp mobil o lämnat in den så om 2 veckor kommer den tillbaka. FIXAD & FUNGERANDE hoppas jag! men sen måste jag också skaffa hörlurar men de är så jäkla dyrt, det är inte hörlurar jag behöver utan den andra sladden som man stoppar in i mobilen men dem säljer inte enbart den, måste köpa med hörlurar o de vill inte jag göra......gaaaah! such a pain in the ass!

ja vad ska jag göra nu då? nu har jag fan inget att göra :/ lr jo, jag hitta guinness rekordbok från 1995 som jag ska kolla i haha :D ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0