Back on track.

hej babes!
nu är jag tillbaka, mätt o belåten! vilken tur jag o lillsyrran hade, när vi gick dit regnade det inte men när vi satt o käka börja de spöregna sen när vi skulle gå slutade det regna o solen kika fram, i guess i'm a lucky girl ;) sen såg vi även Ica killen som jobbar i Ica här nere i centrum, han är så söt! när min syrra fick syn på honom skrek hon "anette, anette!! vet du vem jag såg?!! ica killen!!!" o jag ba "aa,aa ssscchhhh!!" haha!


älskar, älskar inte, älskar, älskar inte....vad tror ni de blev? älskar inte som vanligt..


lillesyrran ville också att jag skulle ta kort på hennes blomma..bara gud vet va hon fick haha


nej nu ska jag tillbaks till headern, om de inte blir bra tar jag fan tillbaka gamla igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0