Min Lördag.

sådär ja! nu var det klart o jag kan äntligen uppdatera från datorn!

dagen börja med att jag vakna runt 12, var verkligen trött o ville fortsätta sova men kunde inte :/


trött liten nett

när jag sedan pallrat mig upp ur sängen så drog jag o mamma in till stan för o handla lite saker, vi skulle göra sushi till middag o det belv helt lyckat!

 
YUMMY!

när vi va i sthlm så såg vi en snubbe som höll på o underhålla folket genom att låtsas va en robot, han hade högtalare i kläderna o de kom ljud som låter som när en robot rör på sig sen kom även musik som han dansa till o så, han va såååå sjukt söt! haha

 
någon annan som såg honom? :D

nej nu ska jag ta o sätta mig på balkongen o bara njuta galet, är helt mätt efter maten o så ska jag även fixa lite fruktsallad!

hör av mig senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0