Nattbloggning

hej älsklingar! jaa jag är äntligen hemma, kom hem vid 12 men har inte pallat skriva något förän nu. är ensam hemma med mami o kommer nog va de till lördag vilket innebär mer mor o dotter tid ♥ :) i morgon jobbar hon så jag kommer va ensam hemma, ska nog in till stan o shoppa lite saker, bara nödvändiga den här gången! sen drar jag väl till lill essingen igen men venne om jag stannar där tills hon slutar, vi får se helt enkelt :)

jahap, vad ska man göra nu då? ska se om de går någon bra film på tv lr nåt, har riktigt tråkig om nätterna då alla andra sover o jag e uppe, kanske därför jag kallas nattuggla? haha :P

 film vare nu, om de inte finns något o jag har ännu tråkigare så uppdaterar jag mer senare :) puss gullingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0