Talar stjärnorna om vilka vi är?

hur många av er tror på att stjärnorna o planeterna påverkar våra liv, våran vardag o våra känslor? Jag köpte en bok häromdagen som berättar om hur mitt stjhärnetecken talar om vem jag är, hur jag är som person och allt som har med mig o göra. När man läser vad som står i boken är det mycket man håller med om men jag vet inte riktigt om det är just stjärnorna som påverkar vem man är. Jag tror mest att det är en själv som gör en till den man vill vara o inte vara. Det som står i min bok (Väduren) passar säkert in på flera människor som har något annat stjärnetecken. Vad tror ni? tror ni att stjärnorna talar om vem du är? att planeterna styr våra känslor?

Stjärnetecknen talar om vem du är - Väduren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0