sleeping beauty.. NOT!

häääääy, klockan är mycket (tidigt? sent?) WHATEVER! jaaag kaan inte sovaa!!
ligger bara o spelar harpan på datorn o nu börjar de bli ljust ute :/ Nonii ligger o sover o drömmer så gott om lilla mig hihi! Jag är som sagt hos nonii i Enköping..

Efter att ha vandrat runt i Nacka foum som en zombie o letat efter ett pas fucking skoor i dag så hitta jag äntligen ett par som jag ville ha! Blev ett par gladiator skor o ett par flip flop's ;D o båda kosta bara 170 spänn styck! sjukt billigt, båda skorna kosta mindre än det par skor jag nu jagat i flera dagar utan att hitta så jag fick nöja mig med dem jag köpt nu hehe!

träffade även på söta joujii o hennes vän fanny idag! kände fan inte igen kärringen :O länge sen vi träffades o jisses va man kan förändras på några få månader! NEGER JOW! ;D

nej nu ska jag ta o spela klart mitt lilla spel här sen måste jag ta o sova! i morgon blir de schteek i solen, vattenpipa o pumpa musik med nonii, mmyes!

natti, lr ska man säga godmorgon? uuuuuuuh! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0