Tisdag

godmorgon alla kära läsare, har ni sovit gott?? jag känner att jag inte riktigt har sovit ut tillräckligt så ska nog ta o vila upp mig någontimme under dagen hehe. så, vad händer annars idag då? jag ska nog inte göra så mycket, ska bara ta det lugnt, känns som att jag inte vart hemma på evigheter så det blir nog bara en slapp dag. såg att det skulle bli ca 29 grader idag..då kan ni ju glömma att jag ska dra ut haha.

jag ska försöka se till att ladda upp fler bilder i bloggen, tror verkligen att det behövs! måste bara skaffa en bra kamera först eftersom att min mobil kamera (3.2 mp) suger, hatar den verkligen! men men, bilder kommer iaf inom kort!

BTW, jag kan inte sluta lyssna på Chris Brown - With you 
jag har nog aldrig gillat någon låt så mycket som jag gillar den låten och när jag även lyssnar på den låter kommer det upp massa roliga minnen!

nej nu väntar Geisha chokladen haha, morsan vann ju 2000g på grönan i söndags :P

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0