du bara försvann..

Mitt hjärta bankar när jag hör din ljuva röst.
Mina läppar formas till ett leende
När jag tänker på dig blir mina ögon tårfyllda
Av att vi hade det så underbart men nu får jag lida. 

Tårar dom bara rann, När jag såg dig med någon annan.
Du bara försvann Och lämna mig här helt ensam.
Du och jag va ett tillsammans, Och nu har vi knappt varann.
Säg mig vad hände, Vad hände.

Känslorna i hjärtat jag bär blir värre
Visst önskar jag att tiden hade stannat
Själv så mår jag inte så bra blir sämre och sämre
Visst älskar jag dig över allt annat.


Du va som en solsken
För mig va du väldigt het
Och va min enda ögonsten
Men de är ingen hemlighet.

Förstår du vad jag säger så förstår du nog mig
Vill du förstå och vill veta om jag är älskad av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0