i miss you

allt jag kan tänka på är du..hur du med dina underbart fina blåa ögon kollar mig i ögonen och ler. ditt leende lyser upp hela min värld. jag saknar då det var du och jag, då allt bara handlade om dig och mig. jag saknar sättet du håller om mig när vi promenerar, hur du håller mig tätt intill dig när vi står stilla och kysser mig på pannan, jag saknar hela dig. saknar sättet du brukar klia dig på bröstet när du ligger i sängen, saknar när du alltid får mig att skratta. jag vet inte vad som hände men nu är du inte längre här hos mig, det känns så tomt utan dig. jag vill kunna känna dina armar om mig, känna hur du luktar på mitt hår och sedan kollar mig djupt in i ögonen och ler. jag vill få kunna vara den enda för dig, den enda som betyder världen för dig.  jag vill vara din igen. jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0