i really suck when it comes to the word uppdate!

kaaaasss uppdateriing I KNOOOW! men faan, vem pallar liksom??? (not me) ...då kan man fråga sig vrf jag ens har en blogg över huvud taget?? that´s a really good question..men sometimes har man lust o blogga helt enkelt..sometimes not

anyways, kan berätta att jag träffade min åsna joujii idaag! de va kul faktiskt (som om de inte skulle va kul??) men men, hoppas vi träffas flera gånger :) love u

jahapp, vad meer?? ingenting faktiskt, LR JO!! fyller ju 18 bast om 20 dagar wiihoouu :D ser verkligen framemot det, man får ju göra så mkt på egenhand när man fyllt 18 :)

nej nu tänker jag fan dra o lägga mig, skola som vanligt i morgon (fuck!)

hör av mig när jag pallar..om 20 år kanske (?)

nattii


Kommentarer
Postat av: Joujii

Seriöst. Ja e broende. av dom där cp listorna. Ja måste lägga av! Muhahaha!!

2009-03-09 @ 01:08:38
URL: http://joujii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0