min mamma är bäst!

sådär, då var man hemma då efter att ha dragit o "hämtat" morsan. det är alltid kul att bara va själv med henne för vi har så otroligt roligt ihop, mycket skratt! äälskar min mamma mer än allt annat! idag hände de en sjukt rolig grej jag fortfarande garvar åt. min morsa är ganska klumpig ibland o idag när vi var på väg upp för trappan höll hon på med sin mp3 o gick upp för trappan samtidigt sen när trappan va slut trodde hon att den inte va slut ännu så hon skulle "gå upp ett steg till" men trappan hade redan tagit slut så hon höll på o vurpa frammåt ooooo jag gaaarva ihjäl mig, det gjorde även hon! haha hon har världens bästa humor också, min morsa är helt enkelt bäst!

nej nu ska jag nog ta o runda av här, har inte så mkt mer o skriva så får uppdatera i morgon igen.

natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0