sjuk men ändå frisk?

häääy häääy häääy! jag uppdateraar, seer ni??? ;D

ja idag så har jag inte gått till skolan för jag e fett förkyld, helt snorig o täpp i näsan, ont i halsen också! så jag blev sängliggandes halva dagen tills jag kom på att nonii skulle komma tillbaka från kryssningen idag o hon e ju inte såååå ofta i sthlm så jag passa på o träffa henne. vi drog in till stan o tänkte kolla på bio men alla filmer gick så sent så det blev chill i pizza house istället (dejt haha). satt o snacka lite skit o hade allmänt trevligt som vi ALLTID brukar ha! jag o min brudjävel ;-* sen så drog nonii "hem" till enköpiing buhuu ;-(

va o köpte lite gottis saker i ica också.. polly, blåbärspaj med vaniljsås o cola så ska sitta o snutta godsaker kväll, är ju ändå sjuk (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0