torsdag.

halloj bloggeen!

idag är jag (läs:TRÖTT) väldigt trött..vill bara hem o soova. som typ vid 3 inatt då Jocke höll mig vaken men jag somnade medan vi snacka..som vanligt..kommer ihåg under sommarlovet då vi brukade snacka ända tills solen gick upp nästa morgon hehe ;P men men jag lyckades komma upp o komma i tid till skolan..typ :P nu så sitter jag här  o har multimedia, vi ska hitta en befintlig produktion på webben som vi sedan ska redovisa o lämna in skriftligt på..jobbigt juu o jag e fan fortfarander sjuk! jag oorkar intee, vill heem :'( får stå ut med denna långa lektion på 2 timmar o 20 min sen drar jag fan hem, mår inte bra, behöver min säääng o en kopp varm vanilj te, mm..sitter o drömmer här för mig själv!

nej nu får jag fortsätta, ska va klart med detta arbete idag så har inte hela livet på mig. hör av mig lite senare!


btw! i morgon ere freedaaaaag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0