Hetinglista.

tänkte visa lite bilder på världens hetaste män enligt mig

"Justin Bobby" i The Hills.. är han snygg lr är han snygg??!!
han är LUGNT den snyggaste killen utav alla i den serien! ggrrrr!!
långt hår, kort hår, hur han än ser ut är han SNYGG!
o hans leende, guuud jag döör!






Hugh Jackman är ju en självklarhet!
o han är H E T !!



senså har vi vår käre svensk från Boden, Brolle!
han e såååååå snygg! o hans ögon, man smälter!




Jude Law.. tre ord HET HET & HET!!!!!!!!!





Finns många fler men just nu kommer jag inte direkt på några fler.
dem här toppar iaf min lista över världens hetaste män!

Kommentarer
Postat av: HANIN

den där Hugh Jackman e ju fan så ful :S :D

2009-03-10 @ 21:53:41
URL: http://hbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0