End Of Story.

allt är åt helvete just nu. känner att jag bara vill bort härifrån..så långt bort det bara går..ta mig till pluto! vill inte leva i en värld där falskhet o lögner regerar. hatar det!

en person som betyder så mycket för mig håller sakta på o försvinner från mig. du kompleterade min dröm men nu när du inte längre är en del av mig har min dröm splitrats. du är den enda som kan göra mig hel. det är mitt fel att jag släppte in dig i mitt liv, jag hade för stora förhoppningar av dig men allt var för gäves. jag vet att jag valde att låta dig gå, det var jag som ville få ett slut. jag vill inte ha dig i mitt liv när du ändå kommer att försvinnar ur mitt liv så småning om så jag gjorde slut på allt i förväg. just nu vet jag inte vad jag ska känna men jag kommer ångra att jag lät dig gå men som man säger 

o m   d u   ä l s k a r   n å g o n,   l å t   h o n o m   g å,   o m   
h a n   k o m m e r   t i l l b a k a   t i l l   d i g,   ä r   h a n   d i n..   o m   h a n   i n t e   g ö r   d e t   d å   h a r   h a n   a l d r i g  
v a r i t   d i n.
 
jag hoppas verkligen att du en dag kommer tillbaka till mig för du är den jag vill spendera resten av mitt liv med..men det går inte när ena vill älska o den andra vill gå så jag låter dig nu gå..men kom ihåg..det kommer alltid att vara du.

ännu ett avslutat kapitel i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0