091022

tjenis penis!!

kom precis hem från stan! va som sagt inne i stan med Emma o Fanny, Jesper hängde även med en stund, bara då vi skulle hitta ett ställe där vi kunde hnga upp Emmas gamla skor o nu är det gjort! vid tunnelbanan i Gamlis kan man se Emmas små gamla skor svaja ovanför bilvägen HAHA!

efter de drog vi in till Café 60, satt där ett bra tag i fikade o snackade allmänt skit, rikgtigt roligt var det o vi fick oss ett par rejäla skratt!

i morgon är ju sista dagen i skolan sen är det HÖSTLOV! Emma kommer inte imorgon så kommer träffa henne igen efter lovet, buhuu. ska iaf till nobelmuséet med klassen i morgon sen direkt efter de ska vi kolla film med klassen i skolan, de skulle bli någon skräckis, Hostel tror jag de skulle bli, är inte säker men får se om den är bra lr inte.

anyway, nu är jag riktigt trött! har garvat så mkt o gått så mkt så nu är jag helt slut, kommer sova gott inatt! får bara hoppas att jag orkar upp i morgon, missade historia i morse då jag inte vaknade av larmklockan så hoppas jag kommer upp i morgon till historian..missar typ bara historia hela tiden eftersom att det är de två dagar då jag börjar as tidigt o har just historia första lektionen.

nej nu ska jag dra o lägga mig, skriver mer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin och mysig fredag!

2009-10-23 @ 12:54:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0