091023

hello! allt bra med er söta läsare?

kom hem för några timmar sen efter en as lång dag, börja med skolan sen vid 11 tiden mötte jag upp Fanny i globen, Melica kom även med o vi käkade där sen drog vi till gamlis där vi skulle till nobel museet *snaaark* as trög o as tråkig! de tog ca 1 timma sen drog vi alla tillbaka till skolan där vi kollade på film med klassen, det blev dead silence, aaas läskig! gömde mig under jackan haha

efter filmen drog jag o fanny in till stan, gick runt lite sen drog vi in till gallerian o käkade middag, varsin ceasar sallad blev det, mumsigt! sen var det dags att dra hemmåt..o nu sitter jag här..kollar på en film som går på 6an nu sen ska jag sooova, så jäkla skönt med lov!

nästa veckas planer:

Måndag; Chill dag, sova läääänge!
Tisdag; Ännu en chill dag
Onsdag; Besöka Fanny på sjukhuset efter henns operation sen in till stan o möta upp Nonii o kolla på Michael Jacksons film premiär kl 23:59 i Rigoletto
Torsdag - Söndag; Dra till Enköping o stannar där hos Nonii
Sen på Måndag börjar skolan igen *suck*

nej nu ska jag fortsätta på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0