i'm back

hello bobo's! SORRY för att jag inte skrivit på aaaaaas länge men jag har haft mina skäl, dels har jag då inte mått bra både fysiskt och psykist, har vart sjuk i typ 2 veckor snart o nu börjar det avta..har inte frisknat till helt men känner att jag borde börja  blogga igen!

håller även på att fixa med designen igen! tröttnat väldigt fort på saker så måste bara gör om! men som ni ser finns ingen header och den är på g, har inte riktigt listat ut hur jag ska göra den ännu så den får vänta hehe..

jaa..vad har hänt under tiden då jag haft min bloggpaus? jo jag har vart på kryssning med nonii! va aaas kul, verkligen. sen så har de inte hänt så mkt eftersom att jag då varit sjuk..men jag har även fått en ny mini-laptop, thank god! nu slipper jag sitta vid den stationära SEGA datorn, NEVER AGAIN, HALELULIJA! (hur de nu än stavas...?)

anyway, ska fortsätta plugga nu, har ganska mycket att plugga igen eftersom att jag missade ganska mycket då jag var sjuk..nu psykologi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0