090925

godmorgon alla söta läsare! sitter just nu o glor på Vakna! Med The Voice, är ganska trött för jag vakna lite innan 7 för vi hade tvätt tid kl 7 o då är de så klart jag som får tvätta eftersom att jag börjar 12 o alla andra jobbar/skola, känner mig fan som en husfru vafaan, hela denna vecka har jag fått vakna vid 7 o fixat allt till mina syskon, väcka dem, göra frukost lämna lillsyrran till dagis, wtf, nästa vecka är mamma tillbaka så det blir hennes jobb igen! haha.

idaag mina kära vänner så börjar jag som sagt 12, ska va vid medelhavsmuséet vid den tiden o så slutar jag 2 och då ska jag möta upp mamma för o köpa färg till mitt rum! ska börja måla om någon dag! sen så kommer Nonii till sthlm också! vi ska dra runt på stan, käka middag sen gå på bio senare i kväll, myyys! saknar min älskliing Nonii såå mycket!

nej nu måste jag dra o duscha, känner mig riktigt ofräsch, yeek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0