F*CK tuben!

jävla tunnelbanor!! FUCK VA FÖRBANNAD MAN BLIR PÅ DEM!!!!! skulle till skolan, tog samma tåg som morsan (roslagsbanan) sen när vi kommer till danderyds sjukhus så står vi o väntar på tåget som skulle komma om 1 min, sen hör man i högtalarna att det är växelfel mellan dandryd och mörby lixom 1 station bara! sen efter 2 minuter säger dem att dem stängs av linjen mellan mörby c och tekniska o dååååå kära vänner, då börja jag flippa!! det var as mycket folk som var tvunbgna o dra upp till bussarna o ta buss in till tekniska o det va kaos! morsan va tvungen att dra till jobbet men jag va så förbannad att jag åkte hem igen, va så arg att jag ringde till nonii, va tvungen o snacka ut min ilska lite haha, men nu sitter jag iaf hemma o käkar B&J chocolate fude brownie galss o dricker pepsi max o de tänker jag göra hela dagen, är arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0