FF

i'm hoome! fan vilken tur att jag kom hem innan de börja regna, just nu regnar det för fullt!! riktigt härligt, inte sant?

sitter o har så jävla ont i benet, de har börjat göra ont igen, värre än va de va förut :(
är hemma med mina syskon o vi kommer va ensamma hela kvällen då morsan jobbar, vad ska man hitta på? måste städa o så, mitt rum ser verkligen ut som ett bombnedslag!

juste, hyrde filmen Män som hatar kvinnor igår o jag har inte ens kollat på den! den ska va tillbaka innan 18:00 så hann inte se den o igår orkade jag inte kolla eftersom att jag var så trött! så den har bara legat på bordet haha

ne nu ska jag ta o tänka på vad jag ska laga till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0