Hopplös & hatad av alla

i'm baaaaaack! va nyss o lämna Jow vid tåget, hon bor bara 2-3 stationer från mig så det blir nära hem för henne! vi kollade då på film, hyrde Hopplös & hatar av alla. om jag ska vara ärlig så fattade jag typ noll om va filmen handlade om, den hade inte riktigt "en röd tråd" (som alla lärare brukar säga när man skriver en uppsats lr så) men kan säga stackars Cuba.. haha (ni som sett filmen fattar va jag menar :P)



Megan Fox är med i den o Jow ÄLSKAR Megan haha! tänk er hur det är att ha en tjej som är kåt i en annan tjej sittandes bredvid en o dreglar, det var Jow de! :D

nej nu ska jag ta o käka, e höngriiiig!

P.S Jow, kom ihåg att säga till när du ska dra till gbg då fan hänger jag på! ;D D.S

Kommentarer
Postat av: Jowel :D

1. Du fattade inte filmen (inte jag heller) för att vi snackade om annat å kollade inte alls på den.



2. MEGAN FOX e så äckligt het att ja vill ha henne å alla andra me. Hon ska bli min nån dag! (jag e inte gay eller bi) Men HOOOON asså. HON E HET!



3. Yamaaan ja å du i GBG ... festa! ja säger till då! :D



2009-09-15 @ 19:02:00
Postat av: anette ♥

haha jaa, svårt o hålla käft när man är med dig :P



ofc, PAAAARTYYY LIKE ROCKSTAARS! ;D

2009-09-15 @ 19:10:44
URL: http://anettepettria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0