My weekend!

hej babes! sorry för den as kassa uppdateringen men jag har haft saker att göra plus att Nonii va här över helgen, aint got no time to waist when my babe's here! ;) anyway, kan kortfatta vad vi gjort under helgen iaf!

Fredag:
Mötte upp nonii i centralen sen drog vi runt o kolla i affärer, käka mat sen gick vi på bio, kollade på The ugly truth fan va skön film asso! så söt haha, rekomenderar den! efter de drog vi hem till mig, gick o la oss nästan direkt, va as trötta! vi gick o la oss o bestämde att vi skulle vakna sent nästa dag, typ vid 12 lr ngt! lättare sagt än gjort

Lördag:
Vi båda vaknar vid 8 på morgonen! blev inge vila till 12 för oss inte, fan va irriterande det var, ingen av oss kunde somna om! när vi legat i sängen i några timmar gick vi o köpte frulle, gjorde var sin smoothie som vi satt o snutta på sen smsa vi carroluttan o fråga om hon ville komma in till stan med oss (hon bor i södertälje, lång åt helskotta!) anyway, vi mötte upp älsklingen carro i stan, vi gick runt i massa affärer o sen käkade vi i kungshallen. efter de drog carro hem till södertälje igen o jag o nonii drog till gamlis sen gick vi vidare mot kungsan o där fastnade jag pga en anledning! drog till donken Nonii köpte hamburgare sen drog vi till centralen, köpte glass Ben&Jerry's som vi sen käkade hemma hos mig till en film som vi hyrde Dumpa honom kollade vi på, inte världens bästa film men den va liiite bra! efter de så somnade vi.

Söndag:
Dagen då Nonii skulle hem till Enköping igen ;( drog in till stan vid 3 tiden, köpte lite saker sen satt vi o fika o efter de tog Nonii tåget 17:07 o då va det bara för mig o åka hem, alone..buhuu


IDAG:
vart i plugget en stund sen drog jag in till stan för o fixa lite grejer, drog till morsan för o hämta lite pengar o sen köpte jag ett par skor jag blev kär i förrigår, jag va bara tvungen att ha dem! så nu e dem mina hihi. nu blev jag ÄNNU längre, mätte mig sj o blev hela 184 cm! haha, är redan en långis utan höga skor ;)


theese pumps are made to walk in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0