nu är det fredagsmyyyys (8)

hello people! det är freeeeedaaaaaag!!! YES säger jag bara!

sitter i skolan just nu o har studiepass, de innebär att man får 2 timmar på sig o jobba med allt mellan himmel o jord! har precis gjort klar en uppgift i svenska där man skulle läsa om de grekiska gudarna,gudinnorna, hjältarna och hjältinnor, det är as spännande!

anyway, har naturkunskap efter detta o då ska vi ha rektorn som lärare eftersom att våran NA lärare ska dra o tattuera sig haha, låter wierd jag vet men  han har värsta tatueringen som täcker hela vänsterarmen och han har redan tatuerat in konturerna så denna gång är det skuggor sen fortsätter dem en annan gång med färger osv o han sa att varje gång kostar typ 6 lax, shieat! men han är nog den coolaste lärare jag någonsin haft, han är verkligen insatt i jämställdhet o allt de där, vrf kvinnor behandlas sämre än män o vrf kvinnor får lägre lön o allt det där,  det är något han verkligen brinner för, I LIKE THAT!

efter skolan måste jag skynda mig hem för jag ska hämta syrran från dagis, hon skulle va i någon lokas som jag aldrig varit i så good luck för mig o hitta de!

hör av mig senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0