100909

hello everybody! allt bra med er denna torsdag?

sitter just nu i skolan efter att ha haft 3 lektioner efter varandra! as jobbigt med det har varit roligt, speciellt svenska lektionen vi hade nyss! fan va jag älskar vår svenska lärare, han e så sjuukt sköön! o så söt! vi håller på med antiken just nu o så snackade vi om grekiska gudar & gudinnor sen kom vi inte på en väldigt känd spågumman Oraklet i Delfi, hon kunde då spå in i framtiden o så o när man kommer till henne o frågar något säger hon inte det direkta svaret utan hon säger svaret i gåtor och så skulle min lärare ta ett exempel så hans exempel va att om en person kom till Oraklet och frågade "kommer vi vinna kriget" då skulle hon svara (T.EX!) "bladet är grönt och det gillar larven" FYFAAAAN va vi garva, haha han är bara för skön! :D

nej nu ska jag sitta o fixa med min header!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0