090918

tjooo alla glad människor där ute i vårt avlånga land! allt bra med er hittills?

jag sitter iaf i skolan just nu, har studiepass så får arbeta med vad vi vill till 12:30! jag sitter o skriver en engelska uppgift, boooriing! efter studiepasset har vi mentorstid sen naturkunskaaaaaap! förra gången var vi ute o grävde lite, samlade jord i ett plastakvarium (lr va de nu heter) sen tog några plantor plus djur, jag fångade en gräshoppa STOLT! haha sen hade vi i 2 maskar också..hoppas dem inte har dött ännu men dem kommer dö så småning om, så synd, ville inte lämna i gräshoppan först för den skulle ju döööö, men hur skulle vi annars klara uppgiften? stackars gräshoppa.

juste när vi kom in från "grävningen" så stod jag o jesper o vänta på att läraren skulle komma o öppna dörren o jag hade gräshoppan i handen o den hoppade som en galning, skulle inte förvåna mig om den har fått hjärnskakning! anyway, jag tappade sen gräshoppan! haha den hoppade runt i skolan o jag hoppa efter o försökte fånga den o jesper lyckades!  tur att den inte hoppade in i något klassrum för då skulle alla börja skrika säker, fett kul de skulle va!

nej nu ska jag fortsätta med uppgiften, den ska in idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0