Lördag

hej babes! sorry att jag inte uppdaterade igår men jag va upptagen hela dan.

igår så mötte jag som sagt upp Jowel o vi drog o käka sushi MUMS! efter de drog vi till gallerian sen mötte vi upp Nonii o drog o fikade, mys! efter de drog jag o Nonii hem till mig, drog först förbi ICA en sväng, hyrde film o köpte godis sen glodde vi film o efter de däckade vi båda för vi va så trötta.

nu så håller vi på o fixar oss lite, Nonii ska dra på någon fest i Tensta ikväll o jag ska på hockey match DIF mot Rögle. Det blir faktiskt min allra första match jag går på haha, ska bli kul. Får se om man stöter på Samme där, han leder ju heja klacken så han kan inte va svår o missa ;)

senare ikväll får jag se vad jag hittar på, kanske drar o sover över hos Samme men det är inte helt säkert ännu om jag ska de lr inte.

anyway, ska ta o byta om nu o dra in till stan med Nonii.

püss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0