F.Wagenius Gästbloggar!

Nu har jag lessnat på Anettes kassa uppdateringar så jag klämmer in ett litet inlägg!
Ja, det är jag som är Fanny, F.Wagenius, Wagenius, FTFB.. Kärt barn har många namn.
Går i Anettes klass, till hennes lycka. Och min såklart. Hoho. Jag förknippas som galen och överspeedad. Fråga bara Anette. Ja. Det är alltså mig Anette umgås med under skoldagarna. Och det kan väl hända att vi umgås efter skolan också. Då blir det mest tokerier.

Hon har följt med mig på 3 läkarbesök, she's awesome. Och senast var det i tisdags. Efter detta åkte vi hem till mig och färgade en rosa slinga i hennes hår. I botten är den rosa iaf.
På lördag kommer hon hit igen, då ska vi kolla på melodifestivals finalen.. Det är gr8!

Nu slänger jag upp en fin bild på oss när vi har kepsfrisyren/fjortisfrisyren/öra till öra frisyren.. Ja.. Ni lär ju se.
Slänger inte bara upp en, utan två, med två små söta flickor på!

 

Puss! / F.Wagenius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0