Torsdag

kanske dags att uppdatera lite här? Fanny har varts snäll o uppdaterat åt mig för hon va så less på att jag aldrig gjorde de hihi söt hon är.

idag så lyckades jag komma i tid till skolan, STOLT! haha. men nu gäller de att komma i tid i morgon med, inte lätt det där..men men. efter skolan drog jag, fanny o jennifer in till stan o käka på mongolian o de var himmelskt gott! sushi o kinesisk buffé, man kan inget annat än att älska det. efter de drog vi hem till jennifer o chilla helt proppmätta sen drog jag o fanny runt i några butiker sen for vi hem. kom hem helt utmattad, vilade någon timma sen drog jag ut på en liten promenix.

ni ligger jag o lyssnar på musik, Eric Saade - Manboy, bra låt de där o Eric e ju så snygg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0