it's all fucked up.

sorry för en fuckad uppdatering, har ju ingen dator hemma så kan inte uppdatera så ofta o när jag väl sitter vid en dator pallar jag inte skriva alls.

Idag är jag (läs:ARG!). tvingade mig sj att gå upp kl 7 för att hinna till lektionen 8.40 o när jag väl kommer till skolan är lektionen inställd! inte vilken lektion som helst utan en 2 timmar o 30 minuters lektion! så nu sitter jag här o surar..jag menar, vem skulle inte flippa ur då?! kunde lika gärna ha stannat hemma och sovit! USCH!

annars har det inte hänt så mkt..bara tråk saker, tjaffs o bråk o skit. vissa stunder vill man bara fly, fly från allt o alla, speciellt kärleken. kärlek är det finaste som kan uppstå mellan två lr flera personer men även de smärtsammaste. kärleken har verkligen slagit mig ner på marken, har legat kvar, hjälplös en lång tid men lyckades ta mig upp o ta nya steg igen, men nu känner jag att kärleken kommer slå ner mig igen..vet inte vad jag ska göra. kärleken platsar inte in i min värld. så fort den kommer in i mitt liv tar den död på mig. ger upp hoppet snart..men jag ska kriga för att det ska funka mellan (.....) o mig.

nej nu ska jag sitta o förtsätta sura, skriver här då o då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0