090821

godmorgon babes! ååh jag får panik när jag tänker på att jag måste vakna några timmar tidigare än det här f.o.m på måndag (vissa dagar)!!  jag har ett så ganska skönt schema men ändå! har vaknat typ 12 hela sommarlovet, vissa dagar 2 (?!) well well, that's fuck*ng life!

vad gör ni annars då? om det ens är någon vaken just nu?! jag sitter o tänker på vad jag ska käka till frukost o lyssnar på musik haha. hörde nyss Sean Paul's nya låt o seriöst, jag fattar typ inte ett enda ord av vad han sjunger! bara vissa ord men knapt de heller, snubben e ju grymm att han kan typ komma ihåg texten o sjunga de på de där konstiga sättet. Sean Paul är ju liksom kungen inom det området (sjunga konstigt, enligt mig) och det finns många som försöker vara som honom men som inte ens når upp till hans nivå, t.ex Sean kingston! han har till och med samma förnamn, pucko, he's so lame....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0