A friend for life ♥

rotade igenom mina gamla block här om dagen o hittade då den här



detta skrev en av mina bästa kompisar till mig för ca 3 år sen. fick tårar i ögonen när jag låg o läste denna, hon betyder så mkt för mig! saknar gamla tider då vi bodde nära varandra o kunde va med varandra varje dag! men nu bor vi på var sin sida av sthlm så det är svårt o hitta tid för o träffas! våra minnen e oförglömliga. Suzan, du är en vän för livet, älskar dig så mycket! ♥om allt går som planerat träffas vi på fredag o då sover jag över där! har så mkt att prata om o jag ska krama om henne länge! har inte träffats på flera månader så de kommer bli svårt att släppa taget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0