Bua Loy

tjenis penis! vad gör ni alla käre läsare? själv ska jag o mamii fixa lite thailändska "godis" lr mer sötsak, Bua Loy heter de, typ de godaste thailändska sötsaken som finns!  de små bollarna är gjord av någon sorts rismjöl blandat med vatten så de blir som deg sen rullar man små bollar som man sedan kokar upp i vatten o samtidigt ska man koka kokosmjölk blandat med socker o något speciellt blad som gör att de luktar gott samt tillsätter lite smak sen häller man bara i bollarna i kokosmjölken ser är de klart! kommer ihåg en dag i thailand, jag va sugen på det o klockan va typ kanske mellan 12 o 1 på natten, då sa min kusin att jag skulle åka med honom, vi tog moppen o körde ut mitt i natten till ett ställe o där fanns ett litet godis stånd typ som var öppet o där fanns just Bua Loy o gissa om jag blev glad?! :D


sååå gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0