It hurts so bad.

god morgon sötnosar! allt bra med er?
jag kan fortfarande inte sluta tänka på MJ's minnesceremoni som hölls igår. under hela ceremonin fösökte jag hålla tillbaka tårarna men de gick inte och på slutet när Paris (Michaels dotter) talade så brast jag ut i gråt. tycker så synd om henne och alla som var en del av hans vardag. jag kan inte riktigt fatta att han är borta, verkligen borta. han kommer föralltid att leva vidare i folks hjärtan, även i mitt. låg uppe till två o kollade på allt som handlade om honom, i 8 timmar satt jag framför tvn med tårar rinnandes längst mina kinder. vila i frid Michael Joseph Jackson.

Här kan du se Paris tala om sin far i Stapels Center Los Angeles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0