Oh yes & Oh no



Värme över 25 grader: BIG  no no, hatar verkligen när det är fööör varmt att man inte ens kan gå ut i 5 min utan att behövas svettas ihjäl, fuck sommar?!

Myggor & fästingar: Kan man inte utrota myggorna och fästingarna? Har blivit biten av flera myggor o det kliar som fan, har även blivit biten av en fästing o nu kliar det som fan! dööööö era jävlar!

Grönans nya attraktion Insane: Alltså den lever verkligen upp till namnet INSANE! Helt galen! vem fan vill sitta o snurra flera tusen meter över marken? ok, överdrev där men typ 50 m upp? NOT ME!

Michael Jacksons död: Jag kan fortfarande inte fatta att han inte finns kvar, jag har inte riktigt smält det ännu, känns verkligen som om att han fortfarande lever och planerar inför hans turné.



Isvatten: Ooh lord, vad passar bättre nu under denna hetta än kallt gott isvatten? ingenting!

Grönans attraktion Pop expressen: VÄRLDENS bästa, äääälskar den sååå sjukt mycket, skulle kunna åka den 100000000x59824709586745 gånger om! Som bäst är den när Elias är där :$

Chris Brown - With you: Jag har verkligen fastnat för den, verkligen FASTNAT! Har aldrig tyckt att den låten va såååååå sjukt bra förän nu. Självklart har den varit bra innan men nu är den bäst o jag kan inte lyssna på någon annan låt än den.


Sushi - Gud så gott det är! är typ sugen på det 24/7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0