de 4 musketörerna

hej svej! hur är det med alla mina kära läsare?? med mig är det heeelt ok! det blir inte så mycket uppdatering när jag är här i Enköping för vi hittar på massa saker hela tiden typ! men nu ligger vi o tar de lugnt, har gått en runda inne i centrum o så , så snart blir det middag! i morgon åker jag o nonii till sthlm, ska vara i södertälje typ hela dagen o chilla.  ska försöka träffa carro o suzii också, saknar dem så mycket <3 saknar högstadie-tiden då alla vi bodde i samma ställe, hovsjö. jag o nonii bodde bara 2 min från varandra o alla vi 4 innom 5 minuter till varann! det va den bästa tiden men nu har vi splittrats :( mern vi försöker ses så ofta vi kan! vänner livet ut <3

jag & carro
 
Suzii & Nonii
 



nej nu är det mat, c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0